Jul 16, 2014

Musiikkimakujen erilaisuus

Muksujen musiikkimaku on lähtemässä hiukan eri (väärään) suuntaan kuin mulla. Kaiken näköisestä nekin tykkää. Nyt viimeisin on tämä "teknojumputijumputi". Mä en vaan tajua.
 
Tämä alla oleva näyte tuli tänään radiosta (NRJ, miksi ihmeessä sekin kanava oli autossa päällä) ja Dude sanoi heti, että "Saundhaundatkaa (*) tää, tää on hyvä!!" No pakkohan se käskystä oli tsekata. Mut siis tsiisus! Mä kun luulin, että he rakastavat vain ja ainoastaan sitä, mitä mun levyhyllystä löytyy. Kaksi musiikkimakua: Mun ja se väärä.




Radio (and Spotify) killed the heavy metal star. Tilanne vaati Anthraxia. 80-luvulta. Kovaa ja korkealta. Vuoden Faija kuittaa.

"Talkin' to you, is like clapping with one hand."
Caught in a Mosh - Anthrax

(*) SoundHound ja Shazam ovat aivan loistavia appseja älypuhelimelle. Pistätte ne kajarin viereen kuuntelemaan biisiä ja hetikohta on artisti ja biisin nimi ruudulla. Lapsiperheissä erityisen kätevä.

No comments:

Post a Comment